[OSy] Odevzdani

Martin Decky decky at nenya.ms.mff.cuni.cz
Tue Dec 5 10:42:23 CET 2006

Hezky den,

> nejprve k odevzdani kernelu - skupina Ondra Dolejs, Katka Dufkova a Petr Stefan by si taky rada rezervovala posledni volny termin odevzdani (nejspis 13:30).

Bohuzel, odpoledni terminy uz byly rozebrany, nejpozdejsi volny je v 11:00.

> A pak bych mela otazku k hodnoceni: ma smysl odevzdavat v pripade, ze kernel neprojde vsemi testy??

Myslim, ze smysl odevzdavat ma prakticky vzdycky, hodnotime jen
nezapornymi body a pokud Vam chodi alespon neco, muzete ziskat rozumny
pocet bodu za dokumentaci a kvalitu kodu.

> Jaka je penalizace za neprojiti jednotlivymi testy?

To se neda rici takhle obecne, vzdy se snazime hodnotit reseni
komplexne. Neprojiti testy je pouze nutna podminka k ziskani plneho
poctu bodu za implementaci.

Jak uz jsem napsal, pokud budete mit vzorove upravene zdrojaky a
dokumentaci, muzete ziskat body za ne, i kdyz nebudete mit
implementovano vse, co pozaduje zadani.