Re:[OSy] Reklama kernelu z 1. semestralky - Sirius

Tomas Tuma tom.tuma at seznam.cz
Mon Nov 13 18:53:51 CET 2006

Dobry vecer,

    tak tedy, zde je nekolik malo marketingovych vet o kernelu s kodovym nazvem Sirius.

A. Vyvojovy tym
-----------------------
David Senkerik, Jiri Tlach, Tomas Tuma

* Jelikoz Jiri uz vyvijel OS pro RISCovy procesor AVR a jako bakalarku delal implementaci
   TCP/IP stacku, sverili jsme mu vyvoj jadra naseho jadra - tedy podpory vlaken a casovacu.
* David se venoval tvorbe *specifickych testu* pro nas kernel a testovani obecne.
   Jinymi slovy, krome oficialnich testu jsme meli i testy vlastni na veci, ktere jsou pro nas
   kernel specificke (napr. dvoji casovace).
* ja jsem psal synchronizacni primitiva.

B. Vyhody kernelu
------------------------

* Vsechny testy chodi :-)
* Podrobna dokumentace
* Prehledny kod
* Melo by jit dobre kernel rozsirovat (casovac bezi v kontextu vlakna, ktere je jeho vlastnikem -
vyhodne pro treti semestralku)
* Muzete vyuzit datovou strukturu vlist, pro kterou mame napsane a odladene funkce

Informace o architekture tady nebudu uvadet podrobne, podivejte se na

http://urtax.ms.mff.cuni.cz/hawk/sirius

Pekny vecer
 Tom