[OSy] Problem se statickou strukturou

Viliam Holub holub at dsrg.mff.cuni.cz
Mon Dec 17 01:28:15 CET 2007

	Dobry den,

On 07. Dec (Friday) v 11:48:34 +0100 2007, Martin Cetkovský wrote:
> Nicmene, msim mi trochu zavaril nasledujicim chovanim:
> Kdyz se namapuje 140 kB kernel do 127 kB pameti, tak se tam logicky cely nevleze. Nicmene,
> 1. MSIM v labu se s tim plne spokojil.
> 2. Cteni z adresy mimo 127 kB proslo bez jakekoli hlasky.
> 3. Zapis na adresu, ktera se do tech 127 kB nevlezla, prosel bez jakehokoli naznaku ze strany MSIMu.

	asi je moje chyba, ze jsem nenapsal nejaky zrejmy navod jak pamet
funguje. Mapujete-li pamet (asi prikazem fmap), predpoklada se, pouzivate
image pameti. Tedy velikost pameti je dana velikosti souboru.

	Pamet funguje ve dvou rezimech - generic (klasicka) a fmap (soubor).
Ke zmateni doslo kvuli tomu, ze generic je implicitni a pri inicializaci se
zadava velikost pameti; prikazem fmap se pak vlastne vzdy predefinovava.

> 4. Navic ten zapis dokonce hodnotu zmenil (prirazeni 0 zmenilo ffffffff na
> fffffffa - soude dle nasledneho vypsani jeji hodnoty).

	To neni mozne. :)

	Prijemny den,
		VH.

--