[NSWI004] [Teachers at NSWI004] Poblem s tools/tester.py

Petr Tuma petr.tuma at d3s.mff.cuni.cz
Sun Nov 15 17:19:18 CET 2020

Dobry den,

omlouvame se, tohle vylepseni jsme zapomneli ohlasit. Nova verze `tester.py` ma univerzalni prepinac `--configure-arg`, kterym se da dodat libovolny argument pro `configure.py`. Takze budete potrebovat napsat neco jako:

`tools/tester.py suite suite_a01_base.txt --configure-arg=--toolchain=/some/path/to/tools`

Uprava dovoluje nove pridat dalsi argumenty, treba `--configure-arg=--debug` pro spusteni testu s debug verzi kernelu (viz drivejsi konverzace v listu).

Petr Tuma