[NSWI004] Odevzdávání dotazníků

Vojtech Horky horky at d3s.mff.cuni.cz
Fri Oct 2 06:00:15 CEST 2020

[English summary follows]

Dobrý den,

přeposílám do mailing-listu.

Dne 01. 10. 20 v 12:57 Jan Šmejkal napsal(a):
> [...] V README se píše něco o tom, že bychom měli synchronizovat
> svojí repository s upstream repository. Jelikož však nemám s Gitem moc
> zkušeností, tak nevím jak by se to mělo provádět. Chtěl bych vás tedy
> poprosit o pomoc.

Další zadání (ať už příprava na přednášky nebo některé programovací
úlohy) budeme zveřejňovat tak, že do našeho repozitáře nahrajeme změny a
bude na Vás si je "přetáhnout" do svých repozitářů.

Zatím to nebylo potřeba, dnes by se ale v grading měla objevit příprava
na další týden.

Stručný návod pro Git jsem umístil na novou stránku [1].

[1] https://d3s.mff.cuni.cz/teaching/nswi004/qa/

- VH

----

English summary: In order to keep your repository up-to-date, it is
necessary to merge changes to it from upstream repository. For example,
today there shall appear new materials for the lecture next week in the
grading repository.

The needed commands are briefly described here [1].

[1] https://d3s.mff.cuni.cz/teaching/nswi004/qa/