[OSy] TLB?

Peter Libič peter.libic at seznam.cz
Wed Dec 1 19:20:19 CET 2004

Skusali sme merat velkost pamate pomocou, a pouzili sme na to TLB. Nejak
to nefungovalo (to je divne, co :-) ), tak som sa trochu hral s pamatou.
V kerneli, na ktory nadvazujeme (klklpa), som do main.c do start() hned
za init_tlb(); napisal nieco taketo:

uint* ii;
for ( ii=0; i<0xFFFFFFFF; i++ ) printk("%x -> %p", *ii, ii );

a do funkcie tlbrefill() v tlb.c (co by mal byt exception handler pre
tlb) hned na prvy riadok: panic("tlb refill");

A po spusteni mi to na moje prekvapenie som neuvidel hlasku Kernel
panic!, ale vypisovalo to pekne vsetky adresy od 0, az pokial ma to
neprestalo bavit...

Nevie niekto, kde by mohol byt problem?

Peter Libic