[OSy] Thread stack-y vo virtualnom adresom priestore

Lubomír Bulej lubomir.bulej at mff.cuni.cz
Fri Dec 10 12:42:44 CET 2004

Dobry den,

>Chcel by som sa spytat, aka by mala byt bola predstav 'testov'
>konvencia na vytvaranie virtualnych stackov. Ked ich totiz
>alokujeme na standartne lokacie (resp. VF_VA_AUTO) tak to vadi
>testu area1, ktory ocakava volne miesto na zaciatkoch a koncoch
>segmentov. Je otazne, ci je taketo ocakavanie opravnene, ale to
>je uz zase ina vec. Je mozne tuto situaciu riesit sposobom
>#ifdef AREA1_TEST ? Vdaka za odpoved.

Pri psani zadani (a pozadavku na alokaci zasobniku vlaken ve virtualni
pameti)
jsem si neuvedomil, ze budu chtit otestovat nektere "corner cases".

Problem muzete vyresit bud tak, ze bud naalokujete zasobnik v nemapovane
oblasti, test by potom mel probehnout normalne, a nebo mirne upravite area1
test tak, aby vam nekolidoval s oblasti, kam typicky umistujete zasobnik.
Vhledem k tomu, ze area1 bezi pouze v jednom vlaknu by to nemel byt
problem.

Lubos Bulej