[OSy] Timery + dalsia otazka

Ondrej Mikle ondrej.mikle at gmail.com
Mon Nov 1 15:01:55 CET 2004

No podobny problem s dvoma timermi v rovnakom case riesim tak, ze sa
pozrem do fronty timerov, ktorym uz vyprsal cas a tym postupne zavolam
handlery, az potom sa obsluha timer prerusenia konci. V behu handleru
su zakazane prerusenia, takze sa nemoze zavolat pocas handleru dalsi
timer handler (to znamena ze podla moznosti by mali byt handlery velmi
kratke).

Tymto sposobom to nebezi na ukor vlakna, pretoze pocet "timeslice"
(casovych usekov pridelenych vlaknu) je odoberane pri vyvolani timer
interruptu a to je zablokovane kym bezia handlery.

Moze to byt implementovane takto, tj. ze v obsluhe handleru su
zakazane prerusenia?