[OSy] Timery + dalsia otazka

Lubomír Bulej lubomir.bulej at mff.cuni.cz
Mon Nov 1 16:33:40 CET 2004

Dobry den,

>Myslim, ze to takto nepojde, pretoze v zadani je napisane, ze to ma bezat na ukor vlakna a teda, podla mna sa nemozes spolahnut na to, ze sa cely handler vykobna naraz (bez prerusenia).

Je to vicemene implementacni detail, testy to netestuji (testy na timery
jsou pomerne jednoduche), takze to naimplementujte, jak uznate za vhodne
a svou implementaci zdokumentujte. Nektere formulace v zadani (predevsim
ty, ktere mluvi o vnitrni implementaci) maji spise informativni nezli
normativni charakteru.

M.j. hned v uvodu zadani je napsano, ze pokud neco neni ze zadani jasne,
podstatne je aby Vase jadro proslo testy. Pokud existuje vice moznosti
implementace, ktere vsechny splnuji pozadavky testu, rozhodnete se pro
jednu z variant a vase rozhodnuti zdokumentujte. Zadani umyslne neni
psano tak, aby umoznovalo pouze jedinou implementaci.

Lubomir Bulej