[OSy] Kompilovanie testov

Ondrej Palkovsky ondrap at penguin.cz
Fri Nov 5 11:58:16 CET 2004

Ale neee....
Problem je v tom, ze mezi current->state=TS_SLEEP a while(!expired) muze
vyexpirovat timer (ktery samozrejme volatile je). Jestlize se tak stane,
pak schedule() nezpusobi uspani threadu, ale projde, protoze
current->state pripadny timer prepne do TS_RUN. Jenomze compiler
pravdepodobne zjisti, ze while (!expired) neni current->state ovlivneno,
takze to klidne da az za tu podminku. Jenomze kdyz timer vyexpiruje po
'expired' a pred 'current->state=TS_SLEEP', tak nasledujici schedule()
thread uspi a uz ho nema nikdo co vzbudit....

Ondrej Palkovsky