[OSy] rwlocky + mutex

Michal Hocko msts at seznam.cz
Thu Oct 21 15:43:59 CEST 2004

1.) Chcel by som sa opytat preco je nutne definovat obidve nasledujuce
funkcie:
    * void rwlock_write_unlock (struct rwlock * rwl)
    * void rwlock_read_unlock (struct rwlock * rwl)
Vacsinou pri danom type zamku sa pouziva len jedna funkcia unlock a ta
odomkne zamok (znizi pocet citajucich, ak je 0 prebudi niekoho z fronty
alebo nastavi writers na false a pripadne prebudi niekoho z fronty)

2.) Dalej by som sa chcel opytat, ci ma zamok pustit ziadosti o citanie vzdy,
ak je prazdna fronta ziadosti, v opacnom pripade zaradit ziadost do fronty.
A v pripade vyberania z fronty prebudit najdlhsiu suvislu postupnost
ziadosti na citanie.
RRRRWWRRWRRRRR sa spracuje (RRRR) (W) (W) (RR) (W) (RRRRR)

3.) Co sa ma udiat ak je definovane makro DEBUG_MUTEX a mutex sa snazi
odmknut ine vlakno? Ma sa vyvolat panic alebo iba urobit kprint...?

--
Michal Hocko