[OSy] Zapis vysledku zkousky a dalsi drobnosti

Petr Tuma petr.tuma at mff.cuni.cz
Tue Feb 8 09:16:30 CET 2005

Dobry den,

konecne jsem se vymanil z kolotoce sluzebnich cest :-) tedy bych rad
oznamil, ze znamky z predmetu Middleware a Operacni systemy I si muzete
nechat zapsat u me v kancelari tento tyden ode dneska do ctvrtka
prakticky kdykoliv behem dne nebo pristi tyden bud pred devatou rano,
nebo behem odpoledne (dopoledne jsou souborky a bakalarske zkousky,
takze sice budu ve skole, ale bude tezsi me zastihnout).

Rad bych jeste doplnil nektere dalsi drobnosti. Pokud jde o moznost
odmitnuti znamky a opakovani zkousky, byl jsem informovan, ze existuje i
v pripade, ze jiz mate znamku zapsanou v informacnim systemu (znamka se
pak proste zmeni, definitivni je az zapis do indexu). Pouze se nebudete
moci v informacnim systemu prihlasit na dalsi termin, misto toho staci,
kdyz mi poslete mail o vasem umyslu prijit na zkousku.

O moznosti skladat zkousky v lete jsem jiz psal, strucne zopakuji, ze
pokud mi date pred zkouskou vedet, muzete skladat zkousku z Middleware a
Operacnich systemu I i na libovolnem terminu pro Transakce nebo Operacni
systemy II.

Take bych chtel podekovat vsem, co mi zaslali pripominky k obema
vyucovanym predmetum, byly velmi uzitecne. Pokud byste meli dalsi namety
ci komentare, moji mailovou adresu mate :-). Nezapomente take na anketu
v informacnim systemu (kdyz ji vyplni jen malo studentu, urcite me budou
mi nadrizeni podezirat, ze jsem vam to rozmlouval :-).

Zaverem dodam, ze mailing listy pro predmet Middleware a Operacni
systemy budou existovat az do zacatku pristiho skolniho roku, kdy z nich
budete odhlaseni a zacne je pouzivat dalsi rocnik studentu. (Muzete se
samozrejme odhlasit i individualne pres MailMan.)

Petr Tuma

--
Petr Tuma
Distributed Systems Research Group