[OSy] Hledam skupinu

Juraj Suchar jurajsuchar at yahoo.com
Wed Feb 23 23:10:21 CET 2005

hmmm, to by som mozno vedel specifikovat keby som si precital poznamky
k prednaske OSy II :-)

ale ked sa nenajde nic uzitocne, nevadi mi robit aj nejaku pedagogicky
zvolenu semestralku - tj. je jedno co to robi a ci to uz niekto pred
nami naprogramoval, ale hlavne aby som sa naucil co najviac uzitocnych
veci a nebabral sa s niecim, co s predmetom nesuvisi

Juraj

=====
Moja osobná stránka: http://juraj.suchar.matfyz.cz