[OSy] Testy k 3. semestralni praci

Lubomír Bulej lubomir.bulej at mff.cuni.cz
Wed Jan 19 14:39:13 CET 2005

Dobry den,

v priloze najdete testy k 3. semestralni praci a mirne aktualizovane zadani.

Z prvni verze zadani mi vypadly funkce thread_exit, thread_suspend a
thread_wakeup -- za to se omlouvam. Pri kompilaci testu jsem zjistil, ze by
kvuli tomu bylo nutne vyloucit dva testy, coz by byla skoda.

Vzhledem k tomu, ze tyto funkce jsou v principu podporovany jadrem na nemz
stavite, jejich zpristupneni uzivatelskym procesum by nemelo predstavovat
prilis mnoho prace.

Testy pro 3. semestralni praci jsou v podstate kompilatem testu pro 1. a 2.
zadani, takze by s nimi nemely byt zvlastni problemy. V pripade problemu se
prosim ozvete do konference.

Lubomir Bulej