[OSy] Zapisy znamek do indexu & moznost zkousky v lete

Petr Tuma petr.tuma at mff.cuni.cz
Fri Jan 28 08:22:49 CET 2005

Dobry den,

pokud jste jiz obdrzeli znamku ze zkousky, mohu vam ji zapsat do indexu
u sebe v kancelari dnes do 15:00 (s prestavkou na obed kolem dvanacte)
nebo v pondeli zhruba od 14:00 do 16:00. O dalsich moznostech dam vedet,
ale nebudou drive nez za tyden v patek. Take klidne muzete index po
nekom poslat.

Pokud mate jen zapocet ale dosud ne zkousku, nemusite se zapisem do
indexu spechat, neutece vam (a ja usetrim trochu casu, kdyz budu moci
zapsat vsechno najednou a ne nadvakrat :-).

Nekolik lidi me upozornilo take na tradicne nestastny soubeh souborek a
dalsich zkousek, rozhodl jsem se proto umoznit zkousku z Middleware a
Operacnich systemu I take v letnim zkouskovem obdobi, a to tak, ze bude
mozne vykonat zkousku z obou predmetu na libovolnem terminu z Transakci
a Operacnich systemu II, ktere v lete vypisi. Podminkou je, abyste mi
dali pred terminem vedet.

Distributed Systems Research Group
Department of Software Engineering
Faculty of Mathematics and Physics