[OSy] postup kernelov

Lubomír Bulej lubomir.bulej at mff.cuni.cz
Tue Mar 1 15:16:04 CET 2005

Dobry den,

omlouvam se za pozdni odpoved, resp. pozdni doruceni odpovedi -- odpovidal
jsem uz drive, ale nevsiml jsem si, ze odpoved do konference nedorazila a
upozorneni o tom zase bohuzel nedorazilo ke mne...

> Chcel by som sa opytat, ci je nejako mozne urobit sumarizaciu postupov
> kernelov v jednotlivych fazach semestralok.

Nejsem si jist, zda jsem dobre pochopil co mate na mysli, ale pokud
Vas zajima, ktere kernely prosly az do konce semestru, tak to vypadalo
nasledovne:

Na zacatku bylo 6 skupin, KaMaKa, DaMiMr, HoBlMi, SuSaMe, KlKlPa a LiMiNo.
Do druhe faze "postoupily" kernely skupin KlKlPa (2x), HoBlMi (2x), SuSaMe,
a LiMiNo. Do treti faze bohuzel prosel pouze kernel skupiny GaLiMa (6x)
zalozeny na kernelu KlKlPa a semestralni praci s nim uspesne dokoncily skupiny
ViDoVa a NoTr.

Lubomir Bulej