[OSy] copy_xxx_thread

Lubomír Bulej bulej at nenya.ms.mff.cuni.cz
Fri Nov 25 11:53:35 CET 2005

Dobry den,

To je na Vas, v zadani to nikdo pozadovane neni, jen mi neni uplne jasne, k
cemu by to bylo dobre.

Ano.

S identifikaci to nesouvisi, ta se tyka pouze thread_t. Viz predchozi mail
pana Podhorneho.

Pokud by nebylo dost pameti, tak je korektni volajici thread zlikvidovat.
Testy se takovou situaci nesnazi vyvolat -- funkce copy_* opravdu slouzi pouze
pro ucely testovani mapovani.

Termin je skutecne 9. prosince, casu na praci je stejne jako u predchozich skupin.

Lubomir Bulej