[OSy] otazka k atomicite

Petr Tuma tuma at nenya.ms.mff.cuni.cz
Fri Oct 28 07:25:17 CEST 2005

Zdravim,

nikde neni zaruceno, ze by uvedena konstrukce byla prelozena jakkoliv
atomicky. Pokud je mozne opakovat test podminky vicekrat (v tomto
pripade volat vicekrat av_add_result), jedno mozne reseni je vyrobit si
variantu thread_suspend, ktera po zakazani preruseni jeste jednou
otestuje podminku, kterou dostane ve svych argumentech, a pokud tato jiz
neni splnena, vrati se bez uspani vlakna.

Petr Tuma