[OSy] "Rozluckovy" mail ...

Petr Tuma tuma at nenya.ms.mff.cuni.cz
Tue Sep 13 16:54:59 CEST 2005

Dobry den,

toto je zaverecny mail do mailing listu predmetu Middleware, Transakce a
Operacni systemy I a II za skolni rok 2004/2005. Rad bych jeste
upozornil na zarijovy zkusebni termin (viz informacni system) a na
vyjimecnou prednasku, ktera se bude konat v utery 18. rijna ve 14:00 (na
rozvrhu ma tou dobou pan Bednarek prednasku, ktera bude touto
nahrazena). Prednaset bude pan Dileep Bhandarkar, reditel Enterprise
Architecture Lab firmy Intel, na tema modernich multiprocesoru
(predbezny nazev prednasky je Multi-Core Microprocessor Chips:
Motivation & Challenges).

Po tomto mailu odhlasim ze zminenych mailing listu vsechny studenty.
Pokud mate zajem zustat v mailing listu i na dalsi skolni rok, muzete si
ho obvyklym zpusobem opet prihlasit.

Petr Tuma

P.S.: Pokud ode mne jeste potrebujete zapsat znamku, mohou vam ji zapsat
i mi kolegove Bures, Bulej a Kalibera, tedy v me kancelari zastihnete
nekoho temer vzdy (vyjimka muze byt tento ctvrtek kvuli soucasne konane
konferenci).