[OSy] malloc(0)

Martin Kruliš bobrik at matfyz.cz
Sat Dec 2 20:39:42 CET 2006

> Dobry den,
>
> Chtel bych se zeptat, jake je "vhodne" chovani funkce malloc, pokud ji
> nekdo zavola s parametrem size = 0.
>
> Zadani o tom nehovori a testy to, pokud vim, netestuji.
>
> Zatim mi malloc nulu bere, protoze implementacne s tim problem nemam a
> nenasel jsem vhodny zpusob, jak chybu nahlasit - vraceni NULL je
> typicky chapano jako no memory.
Ja bych se k tomu postavil pragmaticky. Co vlastne rika uzivatel, kdyz
zavola malloc(0)? Nerika "ja chci blok velikosti nula", ale "ja nechci
zadnou pamet".
A co udelame, kdyz uzivatel zadnou pamet nechce? No, proste mu zadnou
nedame. Takze bych vratil NULL a nelamal si s tim hlavu :o)
S pozdravem Martin