[OSy] Odevzdani 2. zadani

Ondřej Dolejš kajakar at atlas.cz
Mon Dec 4 23:40:43 CET 2006

Přísahal bych, že Katka posílala do dikuze maila s rezervací pro naší
skupinu na 13.30 ještě před mailem Martina Děckého (inspirace Tomášem
Caithamlem :-)), ale teď koukám, že  mi vůbec nedošla... Buď v tom má pěknej
bordel Seznam a zpráva se opravdu neodeslala (v tom případě bych pro nás rád
[=Dufková, Dolejš, Štefan] rezervoval nejzazší volný termín - teď asi už jen
v 11.00 - a potají budu nenávidět Seznam) a nebo v tom má bordel Atlas,
který byl odpoledne taky trošku mimo a jen mi zprávu nedoručil... Co je
správně? :-)

                                Ondřej Dolejš