[OSy] Odevzdani 2. zadani

Martin Decky decky at nenya.ms.mff.cuni.cz
Tue Dec 5 10:56:05 CET 2006

> Přísahal bych, že Katka posílala do dikuze maila s rezervací pro naší
> skupinu na 13.30 ještě před mailem Martina Děckého (inspirace Tomášem
> Caithamlem :-)), ale teď koukám, že  mi vůbec nedošla... Buď v tom má
> pěknej bordel Seznam a zpráva se opravdu neodeslala (v tom případě bych
> pro nás rád [=Dufková, Dolejš, Štefan] rezervoval nejzazší volný termín
> - teď asi už jen v 11.00 - a potají budu nenávidět Seznam) a nebo v tom
> má bordel Atlas, který byl odpoledne taky trošku mimo a jen mi zprávu
> nedoručil... Co je správně? :-)

Email od Katky Dufkove s rezervaci prisel do konference ve 20:09 a v te
dobe byl nejblizsi volny slot v 11:00, ktery jste take dostali.

Bohuzel jak casto rikam, SMTP komunikace negarantuje zadne casy doruceni
(a vlastne ani samotne doruceni), takze pokud jde skutecne o zivot
v situacich jako kdy v intervalu peti hodin prijdete odevzdat sve
reseni, doporucuji pouzit spis osobni kontakt nebo zatelefonovat :)

M.D.