[OSy] problem pri testu malloc1

Jiri Tousek jiri.tousek at gmail.com
Tue Dec 5 11:31:37 CET 2006

Dobre. Ja v assembleru opravdu doma nejsem, tak dukladnejsi vysvetleni
bude eventualne na autorovi patche, ale z diffu jsem vykoukal, ze se
zmenila deklarace one kernel_level z

        .data

kernel_level:
        .word        0

        .text

na

        .data
	.align    2
	.type     kernel_level, @object
	.size     kernel_level, 4

kernel_level:
        .word     0

        .text

a potom se zmenil zpusob pristupu do te promenne, z

        xor      $k0, $k0
        lui      $k0, %hi(kernel_level)
        ori      $k0, $k0, %lo(kernel_level)
        lw       $k1, 0($k0)