[OSy] Funkcia malloc

Rastislav Hudak hudak.rastislav at gmail.com
Wed Dec 20 13:12:40 CET 2006

Dobry den,

chcel by som sa iba uistit, ze som spravne pochopil tuto cast zadania.
Malloc mame implementovat ako funkciu beziacu v user-space (v ramci
kniznice, s ktorou sa bude uzivatelsky program prekladat), ktora bude
programu pridelovat pamet z baliku virtualnej pamete uz namapovanej na
fyzicku, ktory dostal proces pri svojom vzinku. Az v pripade, ze sa tato
pamet neustalim volanim malloc procesu minie, ma malloc zavolat syscall a
pomocou vmalloc si vypytat dalsiu. Pojde teda o obdobu memory managementu,
ale v uzivatelskom priestore v snahe minimalizovat systemove volania...
...a podobne pri ostatnych funkciach.

Dakujem + pekne Vianoce.
Rastislav Hudak