[OSy] .entry sekce a volani SYSCALL

Martin Decky decky at dsrg.mff.cuni.cz
Fri Dec 29 15:30:25 CET 2006

> zmyslu sekcie .entry rozumiem, nedari sa mi ale dostat funkciu
> __entry() do tejto sekcie - napriek tomu ze v linker scripte mam
> nastavene ENTRY(__entry).

Tahle direktiva to nezpusobi, je tam jenom proto, aby se __entry
nastavil jako entry point pri linkovani do ELFu.

Vstupni sekci musite oznacit primo ve zdrojaku, v assembleru pomoci:

.section .entry, "ax"

V cecku u prislusneho symbolu pomoci:

__attribute__ ((section (".entry")))

> Myslim ze ten druhy krok
> sa da obist pouzitim prikazu OUTPUT_FORMAT(binary) priamo v linker
> scripte. Alebo je nejaky dovod preco je vytvorenie binarky rozdelene
> na dva kroky?

Ano, ten duvod je takovy, ze linker na MIPSu (z ne uplne jasneho duvodu)
pri linkovani primo do binary formatu nehlasi chybejici symboly.