[OSy] Nejaka decentna (podrobna) dokumentacia k filesystemom?

Petr Tuma tuma at nenya.ms.mff.cuni.cz
Mon Jan 9 12:38:22 CET 2006

Zdravim,

tipoval bych, ze od zadneho z techto filesystemu takhle hezka
dokumentace nebude - pro FAT a NTFS ji bude mit Microsoft jako interni
dokument, ktery bezny clovek nedostane, a u EXT je zase problem s tim,
ze open source vyvojari jsou notoricky lini psat dobrou dokumentaci.

Neco se da jeste zjistit ctenim kodu ovladacu, napriklad Linuxi FAT
driver zda se ocekava LFN tak jak pisete, ale jinak bych rekl, ze mate
na volne dostupnou dokumentaci proste prilis vysoke naroky :-)

Petr Tuma