[OSy] Znamky v IS

Petr Tuma tuma at nenya.ms.mff.cuni.cz
Sat Jun 10 20:44:47 CEST 2006

Dobry den,

> pochopil jsem to spravne, ze kdyz uz mame ohodnocenou semestralku z OSY
> II, ale znamka z pisemky jeste neni v sysu neznamena za 4, ale jen ticho
> po pesine? Muzu se kdyztak zeptat, kdy znamky budou, abych se pripadne
> stihnul pripravit na dalsi termin (nepredpokladam, ale...)

Je to jak pisete, znamky z OS II jeste nejsou v IS, jejich absence
neznamena hodnoceni 4. Vznikl drobny logisticky problem, nebot
semestralky i zkousky jsou sice obodovane, ale ja jsem do ctvrtka
sluzebne pryc a tak nemohu secist body, ktere jsou z casti pouze na
papire. Pokud vse vyjde, zaridi zapsani znamky do IS cvicici, pokud ne,
pocitejte se ctvrtkem.

Distributed Systems Research Group
Department of Software Engineering
Faculty of Mathematics and Physics