[OSy] Poznamka k api

Martin Decky decky at nenya.ms.mff.cuni.cz
Wed Nov 1 11:36:23 CET 2006

Hezky den,

> funkce sem_down_timeout() vraci void, ale funkce mutex_lock_timeout() vraci int...

Omlouvame se, to je pochopitelne preklep v zadani, sem_down_timeout() by
mela vracet int tak, jak to dale semanticky popisuje odstavec o chovani
varianty s _timeout.

> ale to vede k volanim se skaredym parametrem, napr.: sem_down_timeout(&(mtx->sem), usec);
> coz neni asi moc pekne. Mate nekdo nejaky napad? Nebo jsem nejak uplne mimo?

Take na tehle syntaxi nevidim nic hrozneho. Navic by asi nebylo uplne
dobre ztotoznit typ semaforu a mutexu, tyto synchronizacni primitiva,
pres svou velkou podobnost, se precejen chovaji v jistych ohledech jinak
(jak mozna jeste napise Petr Tuma).