[OSy] Nekolik dotazu

Lukáš Turek turek at ksvi.mff.cuni.cz
Thu Nov 9 22:08:35 CET 2006

On 9.11.2006 15:09, Tomas Pop wrote:
> Asi jsem o trochu pomalejsi, mohl byste nekdo prosim trochu rozepsat co a v
> kterem hlavickovem souboru? Uz na to chvili koukam a porad jsem zadne
> poradne reseni nenasel...

Ja jsem se puvodne snazil udelat wrapper funkce, ktere nastavuji/kontroluji
kdo mutex zamknul, a wrapper strukturu, ktera pridava vlastnika mutexu.
Povedlo se mi to pomoci vsemoznych #define (napr. prejmenovani mutex na
__original_mutex__ v includovanem .h).

Ale kdyz jsem se na to podival dnes, tak se mi z toho skoro udelalo spatne,
takze ted si misto boolean zda je zamek zamknuty udrzuji identifikator
vlakna, ktere ho zamknulo (0 je neplatny identifikator a znamena odemceno).

A pak jsem jen udelal mutex_unlock_debug, ktera kontroluje vlastnika, a
#define mutex_lock mutex_lock_debug

Jen je potreba si ohlidat aby tahle definice byla az za samotnou definici
funkce mutex_lock, jinak se kompilator bude zlobit.

Lukas