Re: [OSy] Reklama kernelu z 1. semestralky

Jiri Svoboda jirik.svoboda at seznam.cz
Wed Nov 15 15:35:58 CET 2006

Dobry den,

predstavim vam tedy jadro PyJaMaS.

Co vam nabidne:
- vsechny testy sebehnou bez chyby a velmi svizne
- datove struktury: seznam, halda, hashovaci tabulka
- robustni implementace (snazili jsme se uvazovat i ty situace, na ktere zadani nepamatovalo)
- velmi prehledny a podrobne dokumentovany kod
- ciste reseni (vyhyba se assembleru, jak jen to jde)

- plna podpora z nasi strany (v pripade nejasnosti nebo problemu s nasim kodem)

Nas tym:

- Michal Zofka implementoval hashovaci tabulku a venoval se zdokonalovani dokumentace
- Peter Sabolcak napsal synchronizacni primitiva
- Jiri Svoboda, tedy ja, jsem resil vlakna/casovace/planovani, seznamy, haldy, vylepsovani kodu Kalista a vubec jsem strkal nos do vseho. Mam mnohalete zkusenosti s programovanim v Z80 a x86 assembleru, DOSem, Linuxem a jazyk C je moje druha materstina. Implementace OS, prekladacu, datovych struktur a konstrukce procesoru patri mezi me predni zajmy.

Referencni dokumentace k PyJaMaS:
http://www.ms.mff.cuni.cz/~svobj2bm/pyjamas/docs/

S pozdravem
     Jirka