[OSy] Hloupy dotaz

Martin Kruliš bobrik at matfyz.cz
Thu Nov 30 19:07:58 CET 2006

> 1) Co se ma stat v obsluze vyjimek tlbrefill a tlbinvalid, kdyz neexistuje mapovani? Zabit vlakno co vyjimku vyvolalo?

Ano. To je take v podstate jedina vec, ktera se da udelat. Vlakno nesmi
pokracovat v cinnosti a rict mu to slusne nejde (vyjimka muze nastat
kdykoli).
> 2) Ktere segmenty virtualni pameti jsou sdilene vsemi vlakny v systemu?

Jestli jsem to dobre pochopil ze zadani, tak pouze segmenty, ktere
nejsou mapovane pres TLB - tzn KSEG0 a KSEG1. Ale copy_from_thread a
copy_to_thread by mely zvladat kopirovani cehokoli kamkoli (tzn. pracuji
v libovolnem segmentu).

Doufam, ze jsem pomohl. Jestli jsem napsal neco spatne, tak me plz
opravte (aspon zjistim, ze to mame cele blbe). :o)
Martin