[OSy] Testy pro 1. semestralku

Martin Decky decky at nenya.ms.mff.cuni.cz
Fri Oct 27 10:15:20 CEST 2006

Hezky den,

> chcel by som sa spytat na subor head.o, kedze tento subor nemam.
> Nenasiel som na neho odkaz ani v zdrojakoch, ani v zadani, a nie som
> si isty ci chapem vyznam "prvni objektovy soubor kernelu".

Jedna se o analogicky soubor k souboru sys.o v Kalistu (ktery vznikne
prekladem sys.S). Podstatne je, ze tenhle soubor obsahuje kod obsluhy
TLB Refill Exception, Cache Error Exception a General Exception, ktere
musi byt pri behu kernelu na konkretnich absolutnich adresach.

V Kalistu je toho dosazeno tak, ze vysledny kernel.bin je slinkovan na
virtualni adresu 0x80000000 (MSIMem nacten na fyzickou adresu 0, ktera
tomu odpovida) a jako prvni objektovy soubor je pri linkovani pouzit
prave sys.o, ve kterem jsou na offsetech 0, 0x100 a 0x180 prislusne
handlery.

Pokud jste zalezitost vyresili jinym zpusobem, upravte si glue.sh,
unglue.sh a Makefile.default podle potreby.