[OSy] cteni z loopback device

Sulthan sulthan at seznam.cz
Sun Apr 1 15:50:12 CEST 2007

Zdravim,

uz druhy den resim problem pri cteni z loopback device:
Mam namapovany soubor o velikosti 3567B a ctu ho od zacatku po sektorech
pomoci funkce bread. Problem je v tom (pokud to chapu spravne), ze kernel
bere sektory dlouhe 512B a ty posledni data na konci me nenecha precist,
protoze tam neni uplny sektor.
Volani vypada takto:
bread(bdev, 0, 1024);
bread(bdev, 1, 1024);
bread(bdev, 2, 1024);
bread(bdev, 3, 495);
attempt to access beyond end of device

Pokud delam nekde chybu, tak mi to prosim reknete, protoze uz na tim sedim
spoustu hodin a neprisel jsem na to, jak to obejit. A to uz jsem zkousel
ruzne praseciny.

Predem dekuji za pomoc

Ondra H.