[OSy] Detekce velikosti a struktury pameti

Rastislav Wartiak rastik at tereus.eu
Sun Dec 2 00:51:07 CET 2007

Moje zkušenost je, že testování je docela rychlé. Pomalý je start
msim-u, protože všechnu paměť fyzicky alokuje a nuluje.
Pokud máš max. 4GB RAM, tak to znamená max. 1M stránek a tedy 1M
testů. Já jsem to ještě zrychlil testováním jenom na mocniny dvou, jak
tady psal doc. Tůma.
Nicméně, více paměťových bloků pro testy mám i já, ze stejného důvodu
jako Ty - mít i něco mimo nemapovanou část.

Rastislav Wartiak

PS. Nemyslím, že rozšířené zadání počítá s tvorbou mapy paměti, stále
jde o jeden kus (nebo 2-3 pro testování). Nespojitá paměť je tady
možná jenom pro VM.