[OSy] Tridenni "amnestie"

Petr Lasak petr.lasak at gmail.com
Mon Dec 3 01:13:37 CET 2007

Dekujeme.

Mimochodem ja vim, ze je to mozna trosicku drze, ale mozna by nebylo ani
spatne teamy, ktere to meli k dnesni pulnoci ohodnotit +1/10 bodu za to, ze
to stihli v terminu a ze jsou velmi dusledni ve svem kernelu ( je to totiz
aji takova ochrana pro nas, ze si kontrolujeme co prichazi do jednoltivych
casti kernelu ) a zahazujeme spatne udaje ( tusim problem, ktery byl hlasen
nastane jenom na konci celeho bloku, pokud predpokladame ze jednotlive framy
alokujeme za sebou.

Je to jenom ciste navrh, kdyz uz nam to stalo za ten infarktovy vikend, kdy
jsme nechali nase drahe polovicky stradat a dodelali commitem v 22.30:)

P.L.