[OSy] Problem s printk,puts,putc

Jaroslav Pastorek jaruch at inMail.cz
Tue Dec 4 01:38:25 CET 2007

Dobry vecer, ci skor rano.

Pri testovani mapovania virtualnych adries som narazil na jednu dost zvlastnu
situaciu, a to sice ze moj kernel sa snazil prekladat nejaku adresu uz pocas
vypisovania takej tej uvodnej hlasky testu, ked som to blizsie skumal, tak som
zistil, ze je to adresa 0x4c a sposobuje to asi putc, ktore je napisane rovnako
ako v kaliste. Ked ho zavolam 801 krat (a nic ine vo vlakne nerobim), tak zrazu
sa vyvola nejaka tlb vynimka, pretoze sa snazi namapovat vyssie uvedenu adresu.

Neviete niekto, co by to mohlo sposobovat? Vobec neviem, ci je to tym, ako
teraz prerabame kernel a nieco sme prepisali, alebo je to normalny stav alebo
 este nieco ine.

S pozdravom

Jaroslav Pastorek

Domena CZ nyni za skvelych 240 Kc!

Navic ke kazde domene MiniWeb - hosting zdarma pro kazdeho.

http://www.czechia.com