[OSy] Problem se statickou strukturou

Martin Cetkovský martin at alikuvkoutek.cz
Fri Dec 7 11:48:34 CET 2007

Dekuji, bylo to zrejme tim. Toto chovani prekladace jsem uprimne necekal, i kdyz zrejme plyne z prekladu po jednotlivych zdrojacich.

Nicmene, msim mi trochu zavaril nasledujicim chovanim:
Kdyz se namapuje 140 kB kernel do 127 kB pameti, tak se tam logicky cely nevleze. Nicmene,
1. MSIM v labu se s tim plne spokojil.
2. Cteni z adresy mimo 127 kB proslo bez jakekoli hlasky.
3. Zapis na adresu, ktera se do tech 127 kB nevlezla, prosel bez jakehokoli naznaku ze strany MSIMu.
4. Navic ten zapis dokonce hodnotu zmenil (prirazeni 0 zmenilo ffffffff na fffffffa - soude dle nasledneho vypsani jeji hodnoty).

Jako uzivatel MSIMu bych si predstavil nasledujici chovani:
1. Aspon warning pri spusteni.
2.-3. Zabyti / address error.
4. Neexistujici pamet menit nelze.

Martin