[OSy] Problem s Vistou

David Stach uno-1 at post.cz
Tue Dec 11 00:26:20 CET 2007

Zdravim, byl jsem nucen vymenit pocitace a tak jsem se snazil integrovat vse do PC s Vistou, bohuzel mi to nejde. Vse rozbehnu OK, tvari se to i stejne jako predtim na XP. Kdyz chci ale pres cyqwin kompilovat kalisto, zahlasi mi to error:
mipsel-linux-gnu-gcc.exe: CreateProcess: No such file or directory
Zkousel jsem snad vse - vse pretahnout z XP, vse nainstalovat znova i varianty mezi tim. Bohuzel mi nic nepomohlo.
Diky za nejakou radu vedouci ke zdarnemu reseni.