[OSy] Nejedou sitove disky v labu na male strane

lukas.berka at email.cz lukas.berka at email.cz
Sun Dec 23 11:49:07 CET 2007

Ahoj,

     mam stejny problem jako Richard.
     Could not chdir to home directory /afs/ms/u/b/berkl3am: No such file or directory
     Pritom jeste po pulnoci jsem na MS pracoval bez problemu. Ale vzhledem k tomu,
     ze jsem veci nedovedl do rozumneho stavu, nekomitnul jsem celou svou vcerejsi praci..
     Do adresáře /afs/ms/u/b/ se dostanu bez problemu, dale uz ne.

     Soucasny stav veci pro me skoro znamena, ze do ledna (kdy pojedu do Prahy) nemuzu pracovat.
     Jsem na navsteve na cizim pocitaci, kde bych nerad stahoval a instaloval Linux.
     Volal jsem do labu i panu magistru Pavlovi Semeradovi, ale nikdo to nebere.
     Mate nejake informace, co se s ucty na Male Strane pres noc stalo?
     Pripadne kdo to muze opravit?

Diky moc
Lukas