[OSy] Nejedou sitove disky v labu na male strane

lukas.berka at email.cz lukas.berka at email.cz
Sun Dec 23 14:32:13 CET 2007

Ahoj,
     diky moc.. Nastesti se to pred chvili vse vyresilo.. Psal jsem magistrovi Pavlu Semeradovi,
ktery ma Unixove stroje na MS na startosti a ten vsechno opravil, diky bohu.
Problem pry nebyl u vsech uctu, ale jen u nekterych. Nyni vše funguje.
Je to ale cenne ponauceni a budu ted commitovat asi kazdou malou zmenu.
Dekuji vsem, kdo se zapojili do diskuze a davali navrhy reseni.
Nektere jsem vyuzil, nez mi odpovedel pan Semerad.

Preji vsem prijemne proziti svatku
a snad se Vam budu moct za Vaše rady odvděčit.
Lukáš