[OSy] vynimky na multicpu

Andrej Kruták andree182 at gmail.com
Thu Dec 27 15:48:12 CET 2007

Ahoj,

urcite je tu vela ludi ktori to uz riesia.. zaujimalo by ma, ake napady mate
na to, ako sa riesi ukladanie stacku aktualneho kodu pri volani obsluhy
vynimky...

Je zrejme ze vsetkych N procesorov nemoze pouzivat jeden safe place, takze
ma napadaju aktualne len 2 riesenia - bud si spravit na ten safe place
nejaky spinlock, alebo pre kazdy procesor vyhradit iny safeplace (s tym je
ale problem v tom, ze s dvomi "kernel registrami" toho clovek prilis
nevymysli - treba nacitat hodnotu dorder z pamati, potom z toho zistit
adresu...

Ma niekto lepsi napad? Ten spin lock ma napadol ten teraz, a asi to bude
najjednoduchsie riesenie, ako tak rozmyslam.. Ale keby mal niekto
jednoduchsie a ak nie je proti pravidlam o tom diskutovat... :-)

Andrej