[OSy] Terminy po zkouskovem

Petr Tuma petr.tuma at dsrg.mff.cuni.cz
Sat Feb 10 23:25:10 CET 2007

Dobry den,

dalsi terminy v zimnim zkouskovem obdobi neplanuji vypsat (ono uz ho
ostatne moc nezbyva), ale zkousku z OS I je mozne slozit i na terminech
v letnim zkouskovem obdobi, ktere budou vypsane pro OS II. Pokud by vam
hrozil kvuli terminum nejaky vaznejsi problem, kontaktujte me prosim
vcas, aby se pripadne dalo najit nejake nahradni reseni.

Petr Tuma