[OSy] Konecne vysledky predmetu (znamky, anketa)

Petr Tuma petr.tuma at dsrg.mff.cuni.cz
Sat Feb 17 22:57:42 CET 2007

Dobry den,

v souvislosti s koncem zkouskoveho obdobi bych vas rad informoval o
vysledcich predmetu Operacni systemy I. V informacnim systemu jsou nyni
znamky vsech lidi, kteri byli na zkousce a dostali znamku, s vyjimkou
tech z vas, kdo pracovali na tretim zadani semestralni prace.

Za zpozdeni s hodnocenim tretiho zadani semestralni prace se omlouvam,
nicmene je zpusobeno tim, ze nektere tymy odevzdaly ne zcela originalni
semestralni prace. Peclive vyhodnotit co a proc se vlastne stalo a
rozhodnout o vysledku pak bohuzel trva dele. Vysledky tech tymu, ktere
odevzdaly originalni semestralni prace, by mely byt k dispozici behem
1-2 dnu, vysledky ostatnich tymu pak zacatkem nadchazejiciho tydne.

Pokud jeste chcete jit na zkousku, behem letniho zkouskoveho obdobi
budou vypsany dalsi terminy, na ktere se muzete normalne prihlasit (neni
potreba zvlastni domluva).

Zaverem bych vas chtel poprosit, abyste venovali chvili casu vyplneni
standardni skolni ankety k predmetu (tu zatim vyplnilo jen minimalni
mnozstvi lidi), predem velmi dekuji ! Samozrejme pokud mi chcete
adresovat nejake pripominky primo (ty z ankety dostavam s nedefinovanym
zpozdenim, takze na ne nemohu bezprostredne reagovat), proste mi napiste
nebo se zastavte.

Petr Tuma