[OSy] Umisteni stacku

Nodir Yuldashev y_nodir at yahoo.com
Tue Jan 9 12:23:12 CET 2007

Dobry den,

ja si taky myslim, ze problem je v mapovani. Kdy se
zacina kopirovani fyzicke stranky procesu jeste nejsou
namapovane, a tak se prepisuje kernel. Takze, musime
vyvolat mapovani explicitne?
Ja si myslel, ze zmena adresnych prostoru probehne
automaticky pri rozvrhovani, ne? Melo by nam postacit
pri vytvoreni procesu zavolat thread_create_new_map()
a pak alokovat pamet pomoci vmalloc()?

NY.