[OSy] Vysledky zkousky z OS 2

Petr Tuma petr.tuma at dsrg.mff.cuni.cz
Wed Jun 13 15:45:32 CEST 2007

Dobry den,

v informacnim systemu by nyni mely byt vysledky vcerejsi zkousky z OS 2.
Ti z vas, kdo jeste nemaji body ze semestralky, dostali zvlast mail s
body, znamku dostanou jakmile bude bodovani kompletni. Ostatnim jsem
zapsal primo znamku do IS.

Jako vzdy samozrejme plati, ze hodnoceni vasich praci je u me k
nahlednuti. Rikal jsem si, ze to silne doporucim zejmena tem, kdo
neudelali, aby priste neopakovali zbytecne podobne chyby, jenze jste
vsichni udelali, tedy vam alespon blahopreji :-).

K zapsani do indexu jsem bezne k zastizeni u sebe v kancelari, muzete
klidne poslat i vic indexu po nekom ...

Distributed Systems Research Group
Department of Software Engineering
Faculty of Mathematics and Physics