[OSy] cteni souboru v kernelu

Zdenek Behan rain at matfyz.cz
Fri Mar 30 12:12:09 CEST 2007

Sulthan wrote:
> Cteni souboru bych se rad vyhnul, ale vzhledem k tomu, ze piseme file system
> nad zip souborem, tak ten soubor budeme muset nejakym zpusobem cist.

Mozna ze jsem to nepochopil, ale pokud chapu spravne ze cilem je neco ve
smyslu "mount /cesta/mujsoubor.zip /cesta2/mujadresar" a nasledne cteni
zabaleneho obsahu, neni spravne reseni k tomu vyuzit loopback? Pak cteni
zprostredkovava loopback block device, a vy pisete pouze standartni
filesystem co rozumi tem datum uvnitr souboru a umi je interpretovat.
Jako dusledek muzete pak mit i zip partisny a podobne.

Jen poznamka.

Zdenek