[OSy] Problem s insmod

Petr Tuma petr.tuma at dsrg.mff.cuni.cz
Sat May 26 21:52:45 CEST 2007

Zdravim,

> Co uz jsem zkousela - reboot, prejmenovani souboru dodustefs.ko na
> neco jineho (to stale hlasi ze uz je vlozen) a ted i rekompilaci
> jadra (klasicky make menuconfig && make && make install_modules &&
> make install). Ale stale to same.

No, reboot by mel rucne nahravane moduly urcite odstranit :) ta chyba,
kterou vraci insmod, je navratovy kod init_module, coz je syscall, ktery
podle zdrojaku jadra sam od sebe vraci jen -EPERM nebo -EINTR, skoro
vsechno ostatni jsou chybove kody primo inicializacni funkce modulu.

Takze bych se podival, jestli inicializacni funkce vaseho modulu nahodou
nevraci -1 ...

Petr Tuma