[OSy] msim a gdb

Andrej Krutak andree182 at gmail.com
Mon Nov 5 09:31:46 CET 2007

ahoj,

nepodarilo sa niekomu rozbehat ten msim spolu s debuggerom? teraz som nad tym
stravil hodinu, ale o moc mudrejsi nie som... Problem je asi hlavne
generovanie toho ELF formatu, ktory gdb vyzaduje (a aj co sa tyka jeho
generovania, je manual msimu fakt uzitocny...)

Nejaky standardny linkovaci postup nefunguje, lebo to chce crt1.o subor
(crt1.o: No such file: No such file or directory) - co by znamenalo, ze aj
ked sa to zlinkuje, tak by mu chybal main() (lebo ten by sa snazil crt1.o
pustit). Ale co je horsie, tak samozrejme crt1.o nemozme pouzit aj tak, kedze
v kode pre simulator nie je :-)

Vie mi/nam prosim niekto poradit? Idealny by bol aspon nejaky makefile, alebo
aspon jeho relevantna cast.. Alebo aspon LD prikaz :o)
(pevne verim ze to remote debugovanie vie rozbehat aj niekto okrem autora
msimu :-D)

Diky,

Andrej