[OSy] multiprocesory

sedek.jindrich at tiscali.cz sedek.jindrich at tiscali.cz
Wed Nov 7 12:47:42 CET 2007

Dobry den,

pomalu jsem se zacal zajimat o prvni rozsirene zadani.

Chtel bych se zeptat jak je mozne jednotlive procesory identifikovat - nestli
maji nejakou unikatni informaci v registrech nebo jestli je mozne je nejak
"adresovat".

Take bych se chtel zeptat, jak je to na MIPSu s obsluhou preruseni pri vice
procesorech. Docetl jsem se v maualu, ze se nejaka preruseni daji maskovat,
takze je mohou obsluhovat jenom ten procesor, ktery budu chtit, ale chtel
bych se ujistit, ze vyjimky typu Floating-Point Exception, Reserved Instruction
Exception nebo Bus Error Exception apod. ktere nejsou maskovatelne dorazi
opravdu jenom tomu procesoru, ktery je vyvolal.

Dekuji za radu
Jindrich Sedek

Nové povinné ručení pro všechny! Zdarma úrazové pojištění řidiče a navíc
i extra bonus pro dobré řidiče. Platí  pro nové i stávající smlouvy.

http://ad-sc.tiscali.com/adclick/CID=0002fe590000000000000000/SITE=CZ.TISCALI/AREA=NEWSLETTER.HOME/POS=L1