[OSy] msim a gdb

Rastislav Wartiak rastik at tereus.eu
Thu Nov 8 16:13:02 CET 2007

Ahoj,

msim pracuje s binary formátem souboru, zatím co gdb by se hodil ELF
(např. elf32-little). Na konverzi je dobrý objcopy, je součástí
binutils.
Vytvářet binary a pak elf ale není rozumné, protože nebudeš mít žádné
debug informace atd. Lepší je vytvořit elf (smaž OUTPUT_FORMAT(binary)
z binary.lds a změň cílový název) a pak jej konvertovat na binary.
Třeba:
/opt/mips/bin/mipsel-linux-gnu-objcopy -O binary kernelc.bin kernel.bin

Samotný debug je už horší, tam se mi prozatím nepovedl breakpoint.

Rastislav Wartiak